I made this widget at MyFlashFetish.com.

PELAWAT

Get a free hit counter .

Monday, October 5, 2009

SEMINGGU SELEPAS 'ACCIDENT'



Tarikh 28 September 2009 yang takkan kulupakan.....Berlaku kemalangan keatas diriku sewaktu hendak masuk ke kawasan sekolah selepas pulang dari klinik. Terperanjat sungguh dan aku masih lagi tertanya-tanya macam mana boleh 'accident'...Tapi aku redha semuanya kehendak Allah s.w.t. dan ada hikmah disebaliknya..Seminggu aku cuti sakit dan seminggu jugalah aku tak bawa kereta...Baru hari ini aku bawa kereta semula pergi ke sekolah....Alhamdulillah...aku selamat dan boleh lagi bawa kereta...Tak fobialah kata orang......Tapi sedih juga kerana kereta baru yang baru keluar sebelum raya sudah dilanggar orang dan lagi 3 bulan baru dapat balik.......

2 comments:

  1. sabar ye kak ina..
    fad pun terkejut jgk masa tu...tak sangka kak ina yg eksiden..nasib baik kak ina n baby ok...takde cedera.

    ReplyDelete
  2. thanks fad...kak ina bersyukur kak ina n baby selamat....

    ReplyDelete

ELEMEN-ELEMEN MULTIMEDIA

PERKAKASAN MULTIMEDIA

MEDIUM MULTIMEDIUM