I made this widget at MyFlashFetish.com.

PELAWAT

Get a free hit counter .

Friday, April 8, 2011

BENGKEL ASAS PHOTOSHOP

Satu bengkel asas photoshop untuk GPB dan GICT telah diadakan di PKG Sitiawan selama 2 hari bermula pada 6 April 2011 hingga 7 April 2011. Seronok mengikuti kursus tersebut dan pada saya sebenarnya tak cukup bengkel tersebut selama 2 hari sahaja. Banyak input-input yang boleh saya gunakan untuk meningkatkan hasil mutu kerja saya. Menurut penceramah sebenarnya kena explore sendiri itu yang lebih baik. Kalau ada kursus lanjutan lagi sudah tentulah saya orang pertama yang ingin mengikutinya. Banyak yang boleh kita buat dengan mempelajari photoshop ini.......BOLEH BUAT DUIT..........heheheheh

Inilah hasil kerja saya yang bukan profesional ini masih amatur lagi...........



No comments:

Post a Comment

ELEMEN-ELEMEN MULTIMEDIA

PERKAKASAN MULTIMEDIA

MEDIUM MULTIMEDIUM